facebook pixel
Persbericht – Equicty werkt samen met Global Equestrian Group om stalbeheer naar een hoger te tillen

Equicty werkt samen met Global Equestrian Group om stalbeheer naar een hoger niveau te tillen

Waregem – België, 28 maart 2024 – Equicty, een toonaangevende leverancier van softwareoplossingen voor stalbeheer, is verheugd de samenwerking met Global Equestrian Group (GEG) aan te kondigen om de activiteiten van haar dochterondernemingen te optimaliseren. Deze samenwerking betekent een belangrijke stap voorwaarts in de digitalisering van het paardenbeheer, met de nadruk op het benutten van technologie om de efficiëntie en het welzijn van paarden te verbeteren.

Global Equestrian Group, bekend om zijn toewijding aan uitmuntendheid in de paardensport, omvat prestigieuze stallen zoals Beerbaum Stables, Helgstrand Dressage Stables en meer gewaardeerde vestigingen die zich binnenkort zullen aansluiten. Equicty heeft zijn uitgebreide stalbeheeroplossingen al met succes geïmplementeerd bij Beerbaum Stables, waarmee de basis is gelegd voor een naadloze integratie tussen alle GEG-dochterondernemingen.

De integratie tussen de software van Equicty en de bestaande managementsystemen van GEG heeft tot doel de gegevensoverdrachtprocessen te automatiseren, de activiteiten te stroomlijnen, de handmatige inspanningen aanzienlijk te verminderen en waardevolle tijd te besparen voor stal managers en personeel.

Equicty biedt een naadloze onboarding en een robuust, goed getest platform dat is afgestemd op het stroomlijnen van de dagelijkse activiteiten binnen stallen en kantooromgevingen. Met de intuïtieve app van Equicty hebben grooms en ruiters moeiteloos toegang tot relevante informatie over de paarden onder hun hoede en kunnen ze hun taken efficiënt beheren. Voor managers en stalsupervisors biedt het platform uitgebreid overzicht van de taken die meerdere stallen en teams ondersteunen, waardoor snelle aanpassingen op individueel paard- of groepsniveau mogelijk zijn.

De schaalbaarheid van het platform, gekoppeld aan de gebruiksvriendelijke interface voor alle teams, is van groot belang voor GEG en dient als een onmisbaar hulpmiddel dat wordt gebruikt door grooms en ruiters tot stalmanagers, backofficepersoneel en het hogere management. Equicty is de ideale planningsoplossing voor elk facet van paardenverzorging en -management.

Momenteel ligt onze focus op het stroomlijnen van de activiteiten binnen verschillende dochterondernemingen. Ons langetermijndoel is echter om uitgebreide inzichten te ontwikkelen in de prestaties, gezondheid en operationele trends van paarden in de dochterondernemingen. Deze inzichten zullen GEG in staat stellen weloverwogen strategische beslissingen te nemen, het paardenwelzijn te verbeteren en de algehele bedrijfsprestaties te verbeteren. Als onderdeel van onze voortdurende traject zullen de data-analysetools van Equicty waardevolle inzichten verschaffen in het gedrag van paarden, prestatiepatronen en gezondheidsstatistieken, waardoor proactieve managementstrategieën mogelijk worden.

“Onze samenwerking met Global Equestrian Group onderstreept onze toewijding aan het bevorderen van paardenmanagementpraktijken door middel van technologie”, aldus Samir Brahimi, CEO van Equicty. “Door gebruik te maken van de oplossingen van Equicty kunnen GEG-stallen hun activiteiten stroomlijnen en prioriteit geven aan de gezondheid en het welzijn van hun paarden.

Equicty’s toewijding aan innovatie maakt het een logische keuze voor GEG, omdat ze uitmuntendheid in de paardensportsector blijven nastreven. Samen streven Equicty en GEG ernaar nieuwe normen te stellen voor stal managementpraktijken, waarbij wordt gewaarborgd dat het welzijn en de prestaties van paarden voorop blijven lopen.

Equicty is er trots op voorop te lopen op het gebied van innovatie in het tijdperk van digitaal stalbeheer. Met zijn uitgebreide integratie- en automatiseringsoplossingen wil Equicty een revolutie teweegbrengen in stal managementpraktijken en nieuwe normen stellen voor efficiëntie, transparantie en prestaties in de paardensport.

Samenwerking tussen Equity en Global Global Equestrian Group

Over Equicty:

Equicty is een toonaangevende leverancier van digitale oplossingen voor stalmanagement en biedt innovatieve softwareoplossingen die zijn ontworpen om de bedrijfsvoering te stroomlijnen, de efficiëntie te verbeteren en het welzijn van paarden te verbeteren. Met een streven naar uitmuntendheid en een passie voor innovatie brengt Equicty een revolutie teweeg in de manier waarop stallen hun activiteiten in het digitale tijdperk beheren.

Over Global Equestrian Group:

Global Equestrian Group (GEG) is een prominente entiteit in de paardensportsector, bestaande uit een portfolio van gerenommeerde dochterstallen, waaronder Beerbaum Stables, Helgstrand Dressage en nog veel meer. Met een toewijding aan uitmuntendheid en een focus op innovatie, zet GEG zich in voor het bevorderen van de paardensportsector door middel van strategische partnerschappen en geavanceerde oplossingen.

21 Days Free Trial

Get full access to our easy-to-use digital stable management platform and experience instant impact on your stable’s efficiency

Already have an account? Sign in here

Almost set-up

what's the size of your organisation:
Are you also interested in following Add-ons?

21 dagen gratis op proef

Krijg volledige toegang tot ons gebruiksvriendelijke digitale stalbeheerplatform en ervaar onmiddellijke impact op de efficiëntie van uw stal

Heb je al een account? Meld je hier aan

Bijna klaar

Wat is de grootte van jouw organisatie:
Heb je interesse in volgende Add-ons?

Selecteer uw platform om in te loggen

Grow your business as an equicty partner

Thank you for your interest in a partnership with us.
Please, allow us to ask you some questions, so we can get back to you more specifically.

Laat uw bedrijf groeien als 'equicty partner'

Bedankt voor uw interesse in een samenwerking met ons.
Sta ons toe u enkele vragen te stellen, zodat we u op maat kunnen contacteren.

GEWELDIG!

Bedankt voor je inschrijving
voor een gratis proefperiode!

U ontvangt dadelijk een bevestigingsmail, gelieve op de link te klikken om je account te activeren

GEWELDIG!

Dankjewel voor het aanmelden
als promoter partner